Woensdag hebben we samen met de kinderen van het eerste leerjaar ons bosspel voorbereid.
We hebben onze hoofdbandjes versierd en de vlaggen gekleurd!
Het was een drukke voormiddag... :-)
donderdag 16 oktober 2014
maandag 13 oktober 2014
vrijdag 10 oktober 2014
Een 'sporenonderzoeker' in de klas!
De papa van Louise (3KA) is deze voormiddag komen vertellen over zijn werk. Hij onderzoekt namelijk sporen en afdrukken.
We mochten zelf schoenafdrukken, vingerafdrukken en zelfs oorafdrukken achterlaten!
Het was heel leerrijk, dankjewel papa!
Groetjes,
juf Nele
We mochten zelf schoenafdrukken, vingerafdrukken en zelfs oorafdrukken achterlaten!
Het was heel leerrijk, dankjewel papa!
Groetjes,
juf Nele
donderdag 9 oktober 2014
Abonneren op:
Posts (Atom)




















































