dinsdag 24 april 2018
maandag 23 april 2018
Mondriaan in de klas
Vandaag zijn we met een nieuw thema gestart: MONDRIAAN.
Mondriaan is een kunstenaar die vroeger leefde.
We beschouwden zijn kunstwerken en bespraken waarom we ze wel of niet mooi vonden. Leuk!
Mondriaan schilderde eerst graag landschappen, daarna werkte hij vooral met de basiskleuren.
We mochten zelf ook aan de slag: per 2 een echte Mondriaan maken met tape en verf.
Samenwerken was belangrijk :-)
Ook met Lego kan je Mondriaanse kunstwerken maken.
Kijk maar mee naar de prachtige kunstwerken.
Mondriaan is een kunstenaar die vroeger leefde.
We beschouwden zijn kunstwerken en bespraken waarom we ze wel of niet mooi vonden. Leuk!
Mondriaan schilderde eerst graag landschappen, daarna werkte hij vooral met de basiskleuren.
We mochten zelf ook aan de slag: per 2 een echte Mondriaan maken met tape en verf.
Samenwerken was belangrijk :-)
Ook met Lego kan je Mondriaanse kunstwerken maken.
Kijk maar mee naar de prachtige kunstwerken.
maandag 16 april 2018
Welkom in onze nieuwe klas!
Een spannende dag vandaag: een nieuwe klas én een nieuwe juf!
Jullie kleuters hebben de overgang goed gemaakt, het was een fijne eerste dag :-)
Vanaf nu kunnen jullie onze avonturen volgen via deze blog. Ik probeer er zoveel mogelijk foto's op te zetten.
Geniet maar mee van de eerste foto's (zo kunnen jullie ook al glimp opvangen van onze gloednieuwe klas).
Tot morgen!
Groetjes,
juf Nele
vrijdag 1 september 2017
1 september 2017
Hallo mama's en papa's,
Misschien hebben jullie de weg naar deze klasblog al gevonden...
Ik wil jullie een fantastisch nieuw schooljaar wensen!
De eerste maanden (normaal tot eind februari) neemt juf Anika het van mij over.
Geniet van de boeiende, leerrijke, fijne derde-kleuterklas-tijd!
Tot over enkele maanden en heel veel plezier gewenst bij juf Anika!
Liefs,
juf Nele
Misschien hebben jullie de weg naar deze klasblog al gevonden...
Ik wil jullie een fantastisch nieuw schooljaar wensen!
De eerste maanden (normaal tot eind februari) neemt juf Anika het van mij over.
Geniet van de boeiende, leerrijke, fijne derde-kleuterklas-tijd!
Tot over enkele maanden en heel veel plezier gewenst bij juf Anika!
Liefs,
juf Nele
Abonneren op:
Posts (Atom)






























































