Vandaag zijn we begonnen met een nieuw thema: 'ziek zijn'.
Er is een ziekenhuis in de klas en de kleuters maakten kennis met Joop de microob.
We zijn ook bezig met doktertasjes te maken. Vrijdag mag het mee naar huis, hopelijk gevuld
met allerlei doktersspullen!
maandag 12 januari 2015
vrijdag 9 januari 2015
Tentoonstelling
Vanmorgen zijn we naar 'De Stripkever' gegaan. De mama van Lilith (Veerle Hildebrandt) exposeert daar momenteel. Ze heeft ook een boek over China uitgebracht. Heel mooi!
De kleuters mochten rondkijken, vragen stellen,... Het was heel boeiend!
We gaan er in de klas zeker verder mee aan de slag. Dankjewel, Veerle!
Hieronder een fotoreportage...
De kleuters mochten rondkijken, vragen stellen,... Het was heel boeiend!
We gaan er in de klas zeker verder mee aan de slag. Dankjewel, Veerle!
Hieronder een fotoreportage...
Kunstenares Lilith; ze heeft dit zelf gemaakt, samen met haar mama!
donderdag 8 januari 2015
woensdag 7 januari 2015
De spreekbeurt van Ella
Ella is in de kerstvakantie naar Parijs geweest. Vandaag heeft ze een reisverslag uitgebracht :-)
Knap gedaan!
Ze wist zelfs te vertellen dat ze 'le penseur' van Rodin gezien heeft. De kleuters van onze klas hebben het beeld eens nagedaan ;-)
Knap gedaan!
Ze wist zelfs te vertellen dat ze 'le penseur' van Rodin gezien heeft. De kleuters van onze klas hebben het beeld eens nagedaan ;-)
dinsdag 6 januari 2015
Vuurwerk! + nieuw speelgoed in de klas
Vandaag maakten we zelf vuurwerk, kijk maar!
We mochten ook met het nieuwe speelgoed spelen dat we van Sinterklaas gekregen hebben, leuk zeg!
We mochten ook met het nieuwe speelgoed spelen dat we van Sinterklaas gekregen hebben, leuk zeg!
Abonneren op:
Posts (Atom)
























































