vrijdag 5 september 2014

Ik zeg 'GOEIEMORGEN'

Vandaag hebben de kleuterjuffen en meester een toneeltje gedaan. Het ging over 'GOEIEMORGEN' zeggen aan het poortje en in de rij staan.

Fijn weekend gewenst!

Groetjes,

juf Nele
















donderdag 4 september 2014

We maakten ons allereerste contractwerkje!

Vandaag hebben we in de kring een kleine 'oefening' gedaan. We moesten de spulletjes van MAX en EVELIEN juist sorteren. Daarna mochten we dit nog eens over doen in ons contractwerkje. Er zijn al heel wat kleuters die heel flink werkten! :-)
Er werd ook nog leuk gespeeld in de klas...

Groetjes,

Juf Nele











 


 
 

maandag 1 september 2014

De eerste schooldag zit er al op!

Dag lieve kleuters (en mama's en papa's),

Het was een superfijne eerste dag!
Jullie kleuters hebben dat heel flink gedaan.
We hebben al goed gespeeld en een eetmatje versierd.
Geniet maar mee van de foto's.
Tot morgen!

Liefs,
juf Nele





















vrijdag 22 augustus 2014

Een nieuw schooljaar... Nog eventjes!

Dag 'nieuwe' kleuters, mama's en papa's!

Over 10 dagen start het nieuwe schooljaar...
In de klas wordt al hard gewerkt om jullie op 1 september welkom te heten.
En ook Miep kijkt er naar uit om jullie te zien!

Tot binnenkort!

Lieve groetjes,

juf Nele (en Miep)